بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

سرطان

کرمهای مرطوب کننده سرطان زا هستند 
 این کرم ها رشد تومورهای سرطانی را در موشها به طور میانگین به میزان 69 درصد افزایش داد.
 
 
 تحقیقات نشان می دهد استفاده از کرمهای مرطوب کننده خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
 
 به گزارش شیعه نیوز به نقل از مهر ، به گفته دانشمندان علوم پوست، استفاده از کرم های مرطوب کننده که روزانه از سوی هزاران نفر استفاده می شود خطر ابتلا به بیمارهای رایج پوستی از جمله سرطان را افزایش می دهد.
 
 پژوهشگران با آزمایش هایی که روی موش ها انجام دادند، مشاهده کردند کرم های ضد آفتاب تولید تومورهای سرطانی را در موشهایی که پیش از آن در معرض تابش پرتوهای ماوراء بنفش قرار داشتند، افزایش می دهد.
 
 آنها سپس انواع مختلف کرم های مرطوب کننده را روی موش ها آزمایش کردند. همه این کرم ها رشد تومورهای سرطانی را در موشها به طور میانگین به میزان 69 درصد افزایش داد.
 
 این کارشناسان در مطالعات خود همچنین دریافتند مصرف کافئین چه به صورت خوراکی یا قرار گرفتن مستقیم آن بر پوست موجب جلوگیری از بروز سرطان می شود از این رو محققان در صدد هستند با اضافه کردن این ماده به کرمهای مرطوب کننده، خطر سرطان زایی آنها را مهار کنند. 

 منبع :مهر 

 

(سو تین) سرطان زاست! 


بسیاری از زنان جامعه ما نمی دانند که بستن سو*تین به مدت طولانی ارمغانی به جز سرطان برای آنها ندارد.
به گزارش گروه ترجمه سامانه خبری سلامت نیوز، برای سالهای طولانی، اغلب مقالات به دلایلی از عوامل ایجاد کننده سرطان سینه مثل نا مناسب بودن تغذیه ، ورزش نکردن و..... به عنوان عوامل اصلی زمینه ساز این بیماری که بیشترین میزان مرگ ومیر زنان را در 2 دهه اخیرداشته ،اشاره می کردند.

این مطالعات قاعدتا باید قابل قبول باشند ولی خانمهایی که در طرح Linda Mccarthey شرکت کردند، زنانی مذهبی ،گیاهخوارو ورزشکار بودند که شانسی دردوری از سرطان سینه نداشتند. شاید اغلب مقالات متقاعد کننده ای که تا کنون در ارتباط با سرطان سینه دیده شدهم مربوط به پوشیدن سو*تین باشد.

درمطالعاتی که در مورد سرطان سینه و ارتباطش با سوتین در آمریکا انجام شده ، متوجه شده اند که زنان مبتلا به سرطان سینه سابقه ای در پوشیدن  سو*تین های  تنگ ورزشی وطولانی مدت آنها داشته اند.

درحقیقت تقریبا تمام افرادی که سرطان سینه داشته اند بیش از 12 ساعت در روز سو*تین پوشیده اند.

 وقتی یک خانم سو*تین تنگ و محکم می پوشد ،سینه هایش را تحت فشار قرار می دهد،در نتیجه راههای لنفاوی سینه بسته می شود ونهایتا در آن ایجاد برجستگی می کند.این عامل باعث می شود مایعی که به تدریج انباشته شده است، متورم وحساس شده وبه شکل کیست در بیاید . ضمن این که سموم نیز باید از طریق عروق لنفاوی به بیرون رانده شوند.

به هر حال در یک سینه با سو*تین محکم وتنگ این مراحل به خوبی انجام نمی شود ودرنتیجه سموم درسینه ها تجمع می یابند. در واقع سو*تین ها عامل ایجاد سینه های بیمار هستند.سو*تین ها حمایت ساختگی وغیرواقعی از سینه ها به عمل می آورند ودر واقع بدن انسان قدرت نگهداری ازسینه ها توسط  خودشان را ازدست می دهند و به همین دلیل اغلب خانم ها بدون سو*تین احساس نا خوشایندی دارند.

پس برای پیشگیری از سرطان سینه نباید سو*تین های تنگ پوشید و حتی در صورت امکان بدون آن بخوابید.

یک نکته  قابل توجه آن است که میزان موفقیت  برای  بازگشت  از سینه فیبروتیک حتی  برای افرادی که 15-10 روز بدون سو*تین بوده اند بسیار بالا بوده است.  ثابت شده است بسیاری از خانمهایی که بدون سو*تین  بوده اند به طور معجزه آسایی بیماری آنها بهبودی یافته است.

 

 

گروه ترجمه سلامت نیوز-مترجم:مرجان قرائتی

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://hst.blogsky.com

سلام خیلی خیلی جالب بود
اما اگه سو تین نبندند به خاطر آویزون بودن و استعداد دختر های ایرونی سینه ها بزرگ می شند با اون مشکل چه کنند
میبینی
هر چیزی ضرر وفایده مخصوص به خودش رو داره
تاتا

سیاورشن یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://fotolog.blogsky.com/

سلام...ممنون از لطف شما...

کانون وحدت دانش‌جویان دانش‌گاه آز سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.kanoonevahdat.ir

در صورت امکان به وب‌سایت خبری «کانون وحدت دانش‌جویان دانش‌گاه آزاد تبریز» پیوند دهید.

با تشکر، آدرس وب‌سایت:
http://www.kanoonevahdat.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد