بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

مروارید« چشم دریا »در خلیج فارس پیدا شد

HTML clipboard

چشم دریا

 

گونه جدیدی از مروارید در خلیج فارس توسط محقق ایرانی،کشف شد.«عبدالعلی صابری»،مبتکر ایرانی در خصوص این مروارید گفت:در یک تحقیق غواسی بیولوژی در عمق 30 متری به طور کاملا اتفاقی از درون یک گونه صدف ناشناخته که بومی خلیج فارس بود،این مروارید را استخراج کردم؛در ابتدا فکر می کردم که این یک مروارید شناخته شده است،اما بعد از اینکه آن را به مراکز شناسایی سنگ ها و جواهرات داخلی و بین المللی فرستادم به من اطلاع دادند این گونه ناشناخته است.

صابری افزود:این مروارید را با نام « چشم دریا »ثبت کردم و توانستم گواهینامه بین المللی  گوهرشناسی را دریافت کنم که در این گواهینامه،مشخصات این مروارید به طور کامل آمده است.این مروارید رنگی و بسیار زیبا است و از مروارید های موجود در بازار،طبیعی تر است.

 

 

خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد