بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

جملات(+ ) جملات (-)

هرگز با جملات منفی با خود صحبت نکنید؛جملاتی مثل:

می ترسم این کار را انجام دهم

من آدم عصبی هستم

این مشکلات است مرا عصبانی می کند

دیگر خسته ام

نکند شک*ست بخورم

من توانایی ندارم

شاید دیگران مرا مسخره کنند

من از پس هیچ کاری بر نمی آیم

جملات مثبت:

من می توانم تاکنون امتحان نکرده ام

اگر شک*ست خوردم اشکالی ندارد

اگر ده بار دیگر هم شک*ست بخورم ؛از اول شروع می کنم می دانم که موفق می شوم

ترسهای کاذب را در خود ریشه کن می کنم  و با شجاعت برای رسیدن به هدفم تلاش می کنم

برایم مهم نیست دیگران راجع به من چه قضاوتی می کنند ،مهم آن است که من راه کمال را در پیش گیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد