بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

خواندنی ها

HTML clipboard

 

۱.هفته ای ۱بار کیبورد و موس خود را تمیز کنید و تا حد امکان هنگام کار با کامپیوتر چیزی نخورید بعد از اتمام کار دست خود را بشویید؛ زیرا میکروبهای مضری در آن وجود دارد و غذا خوردن روی کیبورد مانند غذا خوردن در دستشویی است .

 

۲.در عدس نوعی فیبر وجود دارد که به طور قابل ملاحظه‌ای در کاهش کلسترول خون موثر است. علاوه بر این، نوع خاص فیبر موجود در عدس مانع از آن می شود که میزان قند خون پس از صرف غذا ناگهان به شدت بالا رود.

 

۳.پژوهشگران انگلیسی با کمک پیوند سلول های بنیادی توانستند بینایی شش فرد نابینا را بازگردانند.

 

4.محققان دریافتند خطر بروز سرطان مثانه در موش‌های ماده‌ای که بچه‌دار نشده بودند یک چهارم بیشتر از موش‌هایی بود که بچه به‌دنیا آورده بودند.نتیجه این تحقیق ثابت می‌کند چرا میزان بروز سرطان مثانه در مردان 2 تا 3 برابر بیشتر از زنان است.

 

۵.قبل از صبحانه هم  مسواک بزنید چرا که سطح دندان‌ها تمیز بوده و جذب مواد به آن کاهش یافته در نتیجه تجمع میکروب‌ها و پروسه پوسیدگی کاهش می‌یابد.

 

۶.وزارت بهداشت درباره مصرف داروهای هورمونی در پرورش اندام هشدار داد .در این گزارش تصریح شده است نارسایی کبدی ، سرطان ها، عوارض قلبی ، خونی و سکته مغزی از جمله عوارض مصرف بی رویه و خودسرانه ترکیبات هورمونی ا ست . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد