بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

جلوگیری از سرطان۳

قسمت۳

۱.سلول های سرطانی نمی توانند در محیط سرشار از اک*سیژن رشد کنند. تمرین بدنی روزانه و تنفس عمیق کمک می کند تا اک*سیژن بیشتری فرو ورود و به سلول ها برسد. اک*سیژن درمانی راه دیگری برای از بین بردن سلول های سرطانی است؛پس ورزش کنید.

 

۲.یک راه موثر برای مبارزه با سرطان، گرسنگی دادن به سلول های سرطانی است یعنی قرار ندادن غذاهایی که این سلول ها برای تکثیر خود به آن نیاز دارند در اختیار آن ها.

 

۳. شکر سرطان را تغذیه می کند. با قطع مصرف شکر یکی از منابع غذایی اصلی سلول های سرطانی قطع می شود. جانشین های قند مانند نوترا سوئیت و غیره همگی با اسپارتام تولید می شوند که بسیار مضر است. جانشین طبیعی بهتر آن ملاس چغندر یا عسل مانوکا است که البته باید کم مصرف شود. نمک سفره حاوی ماده ای شیمیایی است که به آن افزوده می شود تا رنگ آن را سفید کند. بهترین جایگزین آن نمک دریا است.

 

۴.رژیم های گوشتی اسیدی است و بهتر آن است که به جای گوشت گوساله یا خوک،ماهی مصرف کنیم. به علاوه گوشت حاوی انگل ها، هورمون های رشد و آنتی بیوتیک های دامی است که همگی بخصوص برای افرادی که سرطان دارند، مضر است. 

 

5.از مصرف قهوه، چای و شکلات که کافئین زیادی دارد اجتناب کنید. چای سبز جایگزین بهتری است و خواص ضد سرطان دارد. بهترین آب برای نوشیدن آب تصفیه شده یا آب فی*لتر شده است تا از سم های شناخته شده و فلزات سنگین موجود در آب شیر اجتناب شود. آب مقطر اسیدی است، از نوشیدن آن اجتناب کنید.

 

(منابع در قسمت اول ذکر شده است)

نظرات 2 + ارسال نظر
admin یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

آرش یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ق.ظ http://www.baziha.dom.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری .
لطفا لینک من رو بزار توی وبلاگت و بهم خبر بده تا من هم لینکت رو بزارم.
اینجوری آمار باز دید هر دو وبلاگ بالا میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد