بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

روابط عاشقانه از آشپزخانه شروع میشود

HTML clipboard

برای زن بسیار دشوار است که در یک لحظه مانند خدمتکار کار کند و ناگهان تغییر ماهیت دهد و تبدیل  به معشوقه ای زیبا و خواستنی شود. متخصصان معتقدند برای احساس رضایت از زندگی مشترک  کمک به زن ها در انجام کارهای روزمره ی خانه  بیش از یک رابطه ی جنسی مطلوب نقش دارد.


 


 

در واقع  احتمال پا گرفتن یک رابطه ی جنسی مطلوب بدون کمک و همیاری در کارهای خانه بسیار کم است.زن بعد از یک روز پرکار در خارج از منزل و مراقبت از بچه ها و رسیدگی به امور منزل کاملا از پا در میاید .با بالا  رفتن میزان تنش   تولید تستسترون  -هورمون  جنسی ای که در مردان و زنان هر دو تولید می شود در بدن کاهش می یابد و در نتیجه  کشش جنسی در زنها کم میشود

بعضی مردها واقعا نمی دانند که احساس برابری تا چه حد در گرمای روابط عاشقانه نقش دارد. در نظر سنجی هریس ثابت شد که اوقات فراغت زن ها ۲۵٪ کمتر از مردهاست.زنی که تمام روز در خانه مشغول است از پا می افتد و احساس بیگاری می کند.چنین زنی مطلقا برای یک رابطه جنسی پرشور جفت خوبی نیست.

رضایت جنسی در زنان از وجوه مختلف رابطه میان دو تن تاثیر می پذیرد. برای داشتن رابطه ای توام با رضایت صمیمیت در آشپزخانه به همان اندازه اهمیت دارد که صمیمیت در اتاق خواب.فقدان همدلی و نزدیکی در یکی از آن دو جا قابل جبران در جای دیگری نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
ائلچین جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://seviramaxi.blogsky.com

اوریانا فالاچى:
انسان بودن کلمه زیباییست چون حد و مرزى براى زن ومرد تعیین نمیکند!

سلام دوست عزیز!
من هم معتقدبر برابرى حقوق زن ومردبوده وکمک درامورات زندگى خانوادگى را نه تنها احترام بزنان بلکه احترام به همنوع بعنوان انسان میدانم،وهمپاى روانشناسان و مشاوران معتقدم که لذت جنسى ورضایت زناشوى رابطه متقابل داشته،نیزمتاثر ازعوامل دیگرى هم هست؛بخاطرهمین مشاوره قبل ازازدواج و مشاوره هاى جنسى پیشگیرانه ودرمانى رابعنوان یک مشاورپیشنهاد میکنم.
موفق باشید!

کاملا موافقم نه تنها قبل از ازدواج بلکه در تمام مراحل زندگی

زیلان شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ http://zilan.ir

سلام.
مطلب زیبایی بود.
لینک این پست تان را به دایرکتوری های لینک ایرانی ارسال کردم.
در صورت تمایل می توانید مطالب خود را در مجله ی اینترنتی ما نیز ثبت کنید.
○ در ضمن آماده تبادل لینک با شما نیز هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد