بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

بیزی

زندگی آب روانیست روان می گذرد آنچه تدبیر منو توست همان می گذرد

درمان ترک خوردگی بدن

HTML clipboard
 
بعضی ها بر اثر چاقی یا لاغری ترک هایی سفید روی پوستشان پدیدار میشود اغلب روی پا و شکم  که خیلی خوشایند نیست بهترین راه برای از بین بردن این خطوط  استفاده از روغن نارگیل است .روغن نارگیل  قیمت مناسبی دارد  ؛هر روز به مدت ۱۰ دقیقه  قسمت هایی که ترک خورده را با روغن نارگیل مالش دهید و پوست را به جهات مختلف بکشید به مرور این خطوط کمرنگ میشوند و از بین میروند .
نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

مطمئنید؟ می شه منبع تون رو هم معرفی کنید. آخه من از دکتر پوست هم برای رفعش سوال کردمُگفتش درمانی نداره جز لیزر یا جراحی

این قسمت را مطالعه کنید

http://busy.blogsky.com/1390/10/23/post-103

سپیده چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

ایا کسی امتحان کرده من خیلی ناامید هستم

سوسن سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

با سلام
خیلی جاها شنیدم که درمان آنها غیر ممکن است آیا واقعا اینجوری است استفاده ازچه ویتامینهای به بهبود آن کمک می کند یک دکتر کرم تره تینوئین را پیشنهاد داده استفاد کنم یا همین روغن نارگیل بهتره ودر ضمن قبل از دوش استفاده کنم یا بعد از دوش گرفتن

asal جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

منم بدنم ترک خورده خیلی بده سرطان درمان داره ولی ترک نه عجیبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد